Tills våra dagar tagit slut.


När hjärtat vet då vet man.
Och jag vet att Du är den som är gjord bara för mig.
Jag kan se oss tillsammans när vi är gamla och grå.
Ditt leende har en förmåga att jaga bort allt ont.
Som dagen behöver solen och natten månen behöver jag Dig.
Vi kan regera hela världen eller bo i en koja i skogen,
det spelar ingen roll så länge Du är vid min sida.
Det är min rätt och ingen får mig att be om ursäkt för att jag älskar just Dig.
Och som jag älskar Dig.
Jorden runt eller bara gatan ner, hand i hand går jag vart Du vill.
Tårarna strömmar för saknade blir för stark när Du åkt.
Tänk att man kunde känna så här.
Kanske att det syns att mitt hjärta blöder när Du inte är här?
Du är oersättlig för mig.
Brevid Dig är jag en bättre människa.
Du får mig lyfta, jag kan nå stjärnorna utan vingar när du säger att Du älskar mig.
Min plats är i Din famn tills våra dagar tagit slut för Du är det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0